İPTAL ve İADE ŞARTLARI
Yasal iade,değişim vb. şartları mevcut ise www.evdiva.com.tr’ den verdiğiniz siparişinizi iptal etmek istediğinizde;
- Hesabınızın içerisinde Siparişlerim kısmından iptal etmek istediğiniz siparişinizin içerisine girerek ÜRÜN İADE TALEPLERİM butonuna tıklayarak talebinizi gönderebilir ya da +90 531 641 12 72 nolu telefondan bize ulaşarak talep edebilirsiniz.
- Yeni verdiğiniz siparişlerin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargoya verilmemiş olması gerekmektedir.
İade adresimiz:
ARASTAPARK AVM
Yahya Kaptan mah. Akasyalar Cad. Zemin kat no 4 İzmit/KOCAELİ
Not: İadelerinizi ürünlerinizi size teslim eden kargo firması ile yapabilirsiniz.
Ödeme İadesi
Tüketicinin korunması hakkında Kanun ve ilgili mevzuata uygun olarak İptal/İade ettiğiniz siparişlerinizin; iadesi, onaylandıktan sonra 7(yedi) gün içerisinde yapılmaktadır. Siparişinizin tümünü veya sipariş içeriğinizdeki ürünlerin bazılarını iade edebilirsiniz; Bu durumda iptal ettiğiniz ürünlerin iadesi kısmi olarak yapılabilmektedir. Kredi kartıyla verilen siparişlerde; kartınızdan çekilen tutar iptal edilmekte ve aynen iade olmaktadır.
İADE KOŞULLARI
Sıkça sorulan sorularda iade bölümündeki gibi hareket ederseniz en kısa sürede iade işlemleriniz sonuçlandırılmaktadır.
Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;
- İadeler mutlak surette ürünün orijinal kutusu ve/veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örneğin orijinal kutu/ambalajı yırtılmış, farklı bir kutu/ambalaj içerisine konulmuş, kutu/ambalaj üzerine kargo etiketi/gönderi yada sair bilgiler ayrıca yapıştırılmış ve/veya ambalaj/kutu koli bandı ile bantlanmış veya üzerine yazı yazılmış koli/ambalajlı ürünler kabul edilmemektedir), ekonomik değerini/tekrar satılabilme özelliğini kaybetmiş, bir kez dahi olsa kullanılmış, herhangi bir şekilde hasar verilmiş, herhangi bir şekilde Satıcıdan kaynaklanmayan nedenler ile başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan vb. ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
- İade edilmek istenen ürün ile birlikte orijinal fatura, irsaliye (Tüketici’ de bulunan bütün kopyaları) ve iade sebebini de içeren bir dilekçe gönderilmesi gereklidir.
- Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, teknik destek alınması ve devamında uygun ürünün tespiti ile sipariş verilmesi gerekmektedir.
- Gizli ayıplar dışında ürün iade taleplerinin, ürünün teslim alınmasından itibaren 30 gün içerisinde yapılması gerekmektedir.
- 30 Günlük süre mutlak süre olarak yasal mevzuat uyarınca belirlenmiş olup, bu hususa özellikle dikkat edilmesi rica olunur.
- Ürünün hasarlı, zarar görmüş, ekonomik değerini kaybetmiş, hatalı vb. kusurları kargo teslimi anında kontrol edilecek, bu konuda kargo/nakliye şirketi yetkilisi Tüketiciye yardımcı olacak, bu tür hata, ayıp vb kusurları olan ürünler Tüketici tarafından teslim alınmayacak, kargo yetkilisi bu tür hususların tespiti durumunda ürünü Tüketici’ ye teslim etmeyecektir.
- Özel sipariş, Müşteri için özel imal edilen/işlenen (Cam ürünler , polyester ürünler , ahşap ürünler ) siparişlerin iadesi mümkün bulunmamaktadır.
Diğer Ürünlerin İadesinde;
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler (ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler, kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler),tek kullanımlık ürünlerin iadesi mümkün değildir. Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
- Her türlü Giyim, Ev tekstili, Ev giyimi ürün ve aksesuarları ile sair tekstil ürünleri,
- Her türlü kozmetik, temizlik, kişisel bakım, sağlık, güzellik ürünleri ve bunların benzerleri
İade İşlemleri
Yukarıda belirtilen şartlara uyan iade talebi hususunda Tüketici;
- Ürünün orijinal ambalajının hasar görmesini önleyecek şekilde (ürün, fatura irsaliye vb. ile birlikte) “Sağlam bir mukavva kutunun yada benzeri ambalaj içine koyarak” tarafımıza gönderecek,
- Usulüne uygun iade tarafımıza ulaştığında, talep İade bölümü tarafından incelenir,
- Gerekirse ürünün yetkili servisine yada tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir.
- Tüketici/Müşteri iade talebi, yukarıda belirtilen şartlara ve ilgili yasal mevzuata uygun ise iade işlemi/süreci başlatılır.
- İade süresi 3(üç)-7(yedi) gün arasında değişmektedir. İade departmanı tarafından incelenen iade için Müşteri/Tüketici ile irtibat sağlanarak, tercihine göre yeni ürün gönderimi, para iadesi işlemlerinden biri gerçekleştirilir. İş bu iade işlemleri kapsamında belirtilen koşulları sağlamayan iade talepleri kesinlikle kabul edilmeyecek/alınmayacaktır ve Müşteriye/Tüketici’ ye iade edilecektir.